دوستان خواهشا این مطالب مقاله را بخوانید و در اخر از خودتان بپرسید که چه کسی کلاهبردار هست؟
امروز قصد دارم یه چندتا مطلب را خدمت شما بیان بکنم..گاه گاه میبینیم در برخی تبلیغات نوشته شده که درآمد ماهیانه هزار 800تومان یا غیره میتوانید بدست بیاورید..اما وقتی که وارد اون سایت میشوید این مبالغ در اون سایت معنای خاصی ندارند یعنی اگر 30 روز به طور مستمر فعالیت بکنید نهایت 3000 صاحب میشوید.. پس 800هزار کجا و 3000 کجا..
بنده از شما سوالی دارم و از شما یه خواهشی دارم..
سوال بنده این هست که اگر جایی بخواهد 800 هزار ماهانه به شما بدهد بطبع اقتصاد ایران فلج میشود و چنین چیزی واقعیت ندارد و یک چیز الکی میباشد..پس خواهش میکنم هر وقت جایی این مبالغ عجیب را دیدید از اونطرف مدرک بخواهیدو ببینید که در مدت یک ماه چقدر کسب کرده است..این مدرک میتواند همون اثبات پرداختی ها و یا رسید بانکی باشه..
گاهی برخی افراد پیدا میشوند و چنین پولی را بدست می آورند!!
ممکنه از خودتان بپرسید که حالا بنده بهتون گفته ام که چنین پولی در نمیاد..چطور شده که حالا میگم که چنین پولی ایجاد میشود؟؟این چه روشی هست؟
همیشه در دنیای پولی بیان میشود که پول ، پول می آورد.. بسیاری از کاربرها هستند و دوست دارند بدون سرمایه گذاری ، یک شبه پولدار بشوند و چنین چیزی کاملا باد هوا و توهمی بیش نیست..راه درست این هست که کاربران در سایت سرمایه گذاری بکنند و با جذب زیرمجموعه های مستقیم و خرید اجاره ای برای خودشان درآمد و سود ایجاد بکنند..بطبع هر چه سرمایه گذاری بیشتر باشد در صورت داشتن آموزش های کافی، بطبع میتواند به درآمد ثابت برسد.
همه فکر میکنند که علامه دحر میباشند و بدون آموزش درست میتوانند به درآمد ثابت برسند در حالیکه بدون آموزش چنین چیزی امکانپذیر نیست و بطبع افرادهای موفق امروز در سیستم پی تی سی ایران از کمک دیگران و از راهنمایی های دیگران به این درجه نائل آمده اند..
کاربران پس با سرمایه گذاری میتوانند به درآمدبرسند و بدون سرمایه گذاری الکی وقت خودشان را میگیرند و اعصاب خودشونو خرد میکنند و در نهایت اینکه بعد از یه مدتی قوانین سایت عوض میشه و چون نمیتونه پولشو دریافت بکنه ، کل سایت را به فحش میکشونه..
صحبت از سرمایه گذاری کردم ..بطبع ممکنه بهانه بگیرید که خودمون کلیک میکنیم و نیازی به سرمایه گذاری نداریم.. بنده هم بهتون حق میدهم ولی من یه روز برای سه ماه کلیک کردن مستمر را محاسبه کردم و دیدم علاوه بر اینکه سودی نداره بلکه ضرر هم داره و ممکنه برداشت هایی به مبلغ کم هم داشته باشید ولی منظورم از بیان این مطالب کسب درآمد بالا می باشد..
برویم روی مبحث سرمایه گذاری..ممکنه دوباره بهانه بگیرید که با پرونده بد این سیستم ها و کلاهبرداری های شکل گرفته ..دیگر جایی برای اطمینان به این سایتها وجود ندارد..خب حرف شما کاملا منطقی و قابل قبول هست و بنده حق را صد در صد به شما میدهم.. اما اگر بنده یک راه خوب بهتان نشان بدهم آیا شما سرمایه گذاری میکنید؟آیا قصد سرمایه گذاری را دارید؟شما بایستی تکلیف خودتون را روشن بکنید .. بنده راه خوبی برای سرمایه گذاری بهتون نشون میدهم..به این مطالب دقت فرمایید..
تصور بکنید که یک سایت افتتاح شده است.. مثلا سایت ایکس افتتاح شده است.. فردی به شما اطلاع میدهد یا اینکه با توجه به تبلیغات موجود شما این افتتاح را میبینید .. عضو شوید .. فکر نکنید که کلاهبردار هست .. عضو شوید .. سعی کنید تا برداشت اول سرمایه ای نریزید و سرمایه گذاری نکنید و سعی کنید شرایط و محیط سایت را خوب درک کنید..تصور میکنیم که برداشت اول مبلغ 2000 باشد..هر وقت که این مبلغ را شما برداشت کردید و به حسابتان واریز شد..مطمئن باشید یکی خوشحال خواهد بود و یکی ناراحت..
اون فردی که خوشحال است .. .. شما هستید که برداشت زدید
اون فردی که ناراحت است .. .. مدیر سایت هست که 2000 تومان از جیبش رفته است
شاید این مطالب را برای اولین بار میخوانید پس به ادامه مطالب دقت کامل بفرمایید..
قرار شد که سرمایه گذاری بکنید.. هر وقت شما 2000 اول خودتان را دریافت کردید از این 2000 تومان مبلغ نصفش را داخل سایت سرمایه گذاری کنید یعنی مبلغ 1000 تومان را..
ممکنه سوال پیش بیاید و بگویید چه لازمه آخه ؟
ببینید هم برداشت زدن از سایت باعث اعتبار سایت میشود و هم سرمایه گذاری شما باعث پایداری سایت میشود..
مثال میزنم..
مثلا یک سایت 1ملیون پرداختی داشته باشه بطبع کاربران با اطمینان بیشتری عضو سایت میشوند و وجود مبلغ مثلا یک ملیون ، اعتباری شده است برای جذب کاربران..
سرمایه گذاری شما کاربران یعنی پرداخت پول از عابربانک شما به حساب سایت... باعث پایداری سایت میشود و این سرمایه گذاری مثل خون در رگهای انسان عمل میکند و باعث جریان فعالیت میشود..
احیانا تا اینجا متوجه شده اید که داستان فعالیت در سایتها به چه منوال هست... بنظرتون تا حالا این مدلی سرمایه گذاری کرده بودید که هم سبب اعتبار سایت بشوید و هم پایداری سایت؟بنظرتون اگه هرکسی سرمایه گذاری بکنه آیا مدیران ممکنه از قوانین چرت و پرت برای برداشت بذارند؟
خب برسیم به موضوع اون درآمد 800هزار در ماه...
قبل از بیان این موضوع فقط دو سوال دارم از خدمت شما عزیزان..
آیا شما به حلال و حرام اعتقاد دارید؟؟ اگر شما حق دیگری را بخورید آیا این عمل حلال هست یا حرام؟
ج1) بنده به عنوان یک فرد مسلمان به حلال و حرام اعتقاد دارم -
ج2) صد درصد حرام هست اگر حق کسی را بخورید و جبران نکنید
بعضی از افراد در این دنیای پی تی سی پیدا میشوند که ناخواسته دچار طمع میشوند.. این طمع چیه؟
این طمع همون دریافت مبالغ کلان از سایتها میباشد.. بعضی از افراد سرمایه گذاری میکنند و ارتقاء میدهند خودشان را در سایت و یه عالمه زیرمجموعه اجاره ای میخرند و چندین برابر پولشان را بدست می آورند..حالا خودتان حساب بکنید که مثلا یک فرد در 5یا 6تا سایت عضو بشه ماهی 1ملیون کاسبه..در اینجا سوالی وجود داره که آیا این پول حلال هست یا حرام..بنده فقیه نیستم و یک بنده ای از بنده های خدا هستم..از دیدگاه بنده این پول حرام هست چون حق دیگری را دارد میخورد..زمانی این پول به حلال تبدیل میشود که نصفشو حداقل در سایت سرمایه گذاری بکنند.. بنظر این افراد...آیا سرمایه گذاری دوباره میکنند؟ خیر .. نمیکنند...چرا؟دچار طمع شده اند.. فکر میکنند این پول از هوا میاد یا سایت اسپانسری داره و یا غیره..در حالیکه این پرداختی ها ، از پول خود کاربرهای جدیدتر هست که در سایت سرمایه میگذارند..بنظر شما یکی بیاد راه به راه پول سرمایه گذاری ها را برداره آیا این پول تمام نمیشه؟صد در صد تمام میشه و سایت بسته میشود..این دوستان جدید که وارد سایت میشوند سایت را کلاهبردار مینامند و شاید هم کاربران قدیمتر هم سایت را کلاهبردار بداند چون نتوانسته پولشونو پس بدهد برای اینکه موجودی اش صفر شده است..
بنظر شما چه کسی کلاهبردار هست؟؟
این سوال یک راه حل دارد و اون این هست که هر کس خربزه میخورد پای لرزش بایستی بنشیند یعنی اینکه سایتی افتتاح میشود برای جلب اعتماد بایستی در زمان پرداخت ، پول را در اسرع وقت تقدیم کاربر بنمایید مثلا اگر 2000 برداشت زده است ، مبلغ 2000 دریافت نمایید.. کاربر هم بایستی اعتماد خودشو برای پایداری سایت نشون بدهد یعنی بعد از اینکه پول به حسابش واریز شد نصفش را در اون سایت سرمایه گذاری نماید مثلا اگر 2000دریافت نمود ، مبلغ 1000 تومان را در همون سایت از طریق حساب پارس پال سرمایه گذاری نماید ..
بنظر شما چه کسی کلاهبردار است؟؟
با این توصیف با بسته شدن سایت آیا شما چیزی ضرر کرده اید یا اینکه سود بدست اورده اید در همه سایتها..
بنظر شما آیا با این شرایطی که بیان کردم ، میتوانید به این مبلغ نجومی یعنی 800هزارتومان در ماه دست پیدا نمایید؟؟
در آخر سه خواهش دارم که اولا اگر این مطالب باعث رنجش خاطر کسی شد به بزرگواری خودشان ببخشند و دوما بعد از خواندن این مطالب همین کار را در سایتهایی که عضوند پیاده نمایند یعنی نصف پول دریافتی شان را دوباره در همون سایت سرمایه گذاری نمایند تا حقی خورده نشود و قوانینی تغییر نکند و سایتی بسته نشود و سوم اینکه هر فرد یا هر سایتی قصد استفاده از این مطالب را دارد با ذکر منبع بیان نماید و مطالب را به صورت کامل قرار بدهند..

منبع:هادی شکری